  • Data: 2008-10-17 06:35:45
    Temat: Re: potwierdzenie-przelewu
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    tmp2 napisał(a):

    > Mam pytanie odośnie potwierdzenia przelewu wydawanego przez bank Lukas ze
    > strony internetowej - takie, które klient sam sobie może wydrukować.
    > Banki piszą na nim, że jest to dokument elektroniczny i nie wymaga
    > stęplowania oraz podany jest identyfikator tego dokumentu.

    A jak wyobrazasz sobie podsteplowanie dokumentu elektronicznego? Mam tu
    na mysli, ze juz wydruk takiego potwierdzenia ma wartosc papieru :)

    > Czy taki dokument jest honorowany przez inne instytucje w Polsce np sąd,
    > komornika czy notariusza ?

    To zalezy co chcialbys udowodnic bo To nie jest dokument tylko
    elektroniczne potwierdzenie wykonania przez bank jakiejs operacji. Z
    niego nie wynika, ze odbiorca przelewu pieniadze otrzymal.

    j.