  • Data: 2008-10-17 14:42:18
    Temat: Re: potwierdzenie-przelewu
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:gd9aq2$50t$1@news.onet.pl tmp2 <t...@p...onet.pl>
    pisze:

    > Mam pytanie odośnie potwierdzenia przelewu wydawanego przez bank Lukas ze
    > strony internetowej - takie, które klient sam sobie może wydrukować.
    > Banki piszą na nim, że jest to dokument elektroniczny i nie wymaga
    > stęplowania
    Tego żaden dokument nie wymaga.

    > oraz podany jest identyfikator tego dokumentu.
    > Czy taki dokument jest honorowany przez inne instytucje w Polsce np sąd,
    > komornika czy notariusza ?
    Kilka lat temu w sporze z Urzędem Skarbowym, który czepiał się mnie w
    kwestii dopłaty do podatku posłużyłem się takim dokumentem jako dowodem i
    się odpieprzyli, a US łatwo nie odpuszcza.
    2 lata temu taki sam dokument przedstawiłem w UM jako dowód zapłaty podatku
    od nieruchomości, który zapomniałem zapłacić i grozili mi jakimś tam
    postępowaniem i karą. Również nie było problemu.
    Jeszcze jeden przykład, choć znacznie mniejszego kalibru: osoba nie
    zapłaciła za kablówkę, odcięli sygnał. Szybli przelew internetowy,
    przefaksowanie tego dokumentu via internet, po godzinie telefon kontrolny
    czy faks dotarł i czy czytelny i włączyli tego samego dnia.

    --
    Jotte