  • Data: 2007-11-19 07:09:33
    Temat: Re: potrącenie rowezysty
    Od: "Steel" <d...@K...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie czepiam się bez sensu, tylko ty ciągle nie jesteś w stanie
    > zrozumieć tego sensu.

    a moze ty masz klopoty z rozumieniem

    > A teraz powiedz mi, jaka byłaby różnica (pomijając czczą formalność)
    > gdyby zamiast tej dorosłej osoby jechało 10-letnie dziecko?

    zadna, jednak dzieko nie moze wjechac na przejscie bez zatrzymania sie i
    upewnienia ze moze je bezpiecznie przekroczyc.

    > Well? Dorosły mógł truchtać za nim na piechotę.

    ale w zadnym wypadku nie mogl wbiec na droge, poniewaz po pierwsze przez
    przejscie/droge nie mozna przebiegac, po drugie musi upewnic sie przy
    krawedzi jezdni ze moze ja bezpiecznie przekroczyc

    > Bo co? Za trudna koncepcja?

    Chyba dla Ciebie.

    Zdajesz sie wydawac kategoryczne osady... za czesto.

    --
    Steel