  • Data: 2007-11-19 14:51:00
    Temat: Re: potrącenie rowerzysty
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Steel wrote:

    > No wlasnie byla noc i a rowerzystka byla nieoswietlona.

    Dyskretnie pomijamy kwestię, czy np. ulica była oświetlona ;)

    > Rozumiem ze w nocy zatrzymujesz sie przed kazdym przejsciem by sprawdzic czy
    > nie wyskoczy ci rowerzysta?

    Nie wiem, jak inni, ale ja... cóż, zatrzymywać się nie zatrzymuję zawsze
    - tylko wtedy, gdy z obserwacji jego okolic wynika, że ktoś zaraz może
    na to przejście wejść.

    Dla ciebie rozsmarować (nawet nieprawidłowo przechodzącego jezdnię)
    człowieka to może pryszcz, ale ja jednak wolałbym nie mieć kogoś na
    sumieniu.

    > To bylo ewidentne wtargniecie, moim zdaniem.

    Sąd rozstrzygnie.