  • Data: 2007-11-19 07:16:20
    Temat: Re: potrącenie rowezysty
    Od: "Steel" <d...@K...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rany, czepiasz się upierdliwie. Niech ci będzie, że była to "taka
    > droga, z której jak wyjeżdżasz, to się włączasz do ruchu".

    widzisz nagle to ja sie czepiam... popatrz na swoje posty... wyciagasz
    wniski z jakis rzeczy ktorych nie bylo napisane!
    pozniej doczepiasz si e do wszystkiego.

    > Niektórym trzeba wszystko przeliterować...

    LOL

    > Ale jeśli był tylko dojazdem do posesji, to formalnie wjeżdżając w nią
    > kierujący samochodem wyłączał się z ruchu.

    slowem kluczem jest tu "jesli"!
    Nigdzie w opisie zajscia nie bylo napisane slowem ze to jest dojazd do
    posesji, a jedynie ze kierujacy skrecil na skrzyzowaniu w lewo w jakas
    droge!

    > Cała autostrada nawet...

    No, widze ze ciezko Ci sie przyznac do bledu?

    > Tia... Najpierw atak personalny, a potem pozdrowienia - cholerny
    > hipokryta z ciebie wyłazi.

    Wybacz ale to Ty zaczales od wycieczki osobistej!
    a to "wiem ze jestes..." odnosilo sie raczej do tego ze do bledu sie nie
    przyznasz, wiec nie byl to atak personalny.
    Potwierdziles swoja odpowiedzia.

    Pa.
    --
    Steel