  • Data: 2007-11-19 14:54:15
    Temat: Re: potrącenie rowezysty
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Steel wrote:

    > a moze ty masz klopoty z rozumieniem

    Teraz zaczynasz "dyskutować" jak przedszkolaczek.

    > zadna, jednak dzieko nie moze wjechac na przejscie bez zatrzymania sie i
    > upewnienia ze moze je bezpiecznie przekroczyc.

    A kierujący samochodem nie może wjechać na skrzyżowanie bez zachowania
    szczególnej ostrożności.

    > ale w zadnym wypadku nie mogl wbiec na droge, poniewaz po pierwsze przez
    > przejscie/droge nie mozna przebiegac, po drugie musi upewnic sie przy
    > krawedzi jezdni ze moze ja bezpiecznie przekroczyc

    Stać na środku drogi i robić "pajacyków" też nie wolno - ale spróbuj
    kogoś takiego rozjechać, to prokurator cię capnie zanim się obejrzysz.

    Przyganił kocioł garnkowi.