  • Data: 2007-02-09 11:59:47
    Temat: Re: porzadki i windows 98
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 8 Feb 2007, Sowiecki Agent wrote:

    > Ty naprawde nie dostrzegsz roznicy pomiedzy korzystaniem z produktow innej
    > formy a korzystaniem z produktow naszej firmy i nie placenie za to ?

    Z p. widzenia poszkodowanego? Istotna. MÓGŁBY uzyskać zapłatę.
    Z tego samego p. widzenia (poszkodowanego) znacznie różna od kradzieży,
    kiedy PONIÓSŁBY szkodę.
    Oszustwo nie jest "kradzieżą" (poszkodowany sam i dobrowolnie daje swoją
    własność) mimo że powoduje takie same szkody jak kradzież - to dlaczego
    zaliczać do "kradzieży" rozporządzenie czyimś prawem, skoro mechanizm
    poszkodowania jest INNY?
    Mordercę też nazywasz "złodziejem", bo źle się przez niego dzieje?

    > gratuluje

    ...najwyraźniej!

    [...]
    > no chyab dosc logiczne ze musza zarpbic na tym, to nie fundacja

    Ależ oczywiście.
    I żeby jasność była: bardzo proszę nie traktuj swoich oponentów w ten
    sposób, jakoby po pierwsze wyrażali jednakowy pogląd we wszystkich
    sprawach, a po drugie - jakby przez fakt zaprzeczania cechom kradzieży
    przy piractwie piractwo popierali.
    Wyraźnie moje zdanie: "piractwo nie jest kradzieżą, tak samo jak nie
    jest nią morderstwo, przemyt, pobicie, włamanie". To że istniają
    czyny będące *przy okazji* kradzieżą (kradzież z włamaniem, rozbój)
    to inna sprawa, ale mają cechę wspólną: poszkodowanemu zabiera się
    coś co JUŻ MIAŁ.
    A nie coś co "mógłby mieć".

    > idac tym
    > rozumowaniem merc powinien kosztowac tyle icze czesci potrzebne do jego
    > wyprodukwoania.

    Obawiam się że w myśl tej logiki wyszedłby SPORO drożej ;)

    pzdr, Gotfryd