  • Data: 2007-02-09 19:05:07
    Temat: Re: porzadki i windows 98
    Od: keczerad <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Arek napisał(a):

    > Niestety koncerny - zajmujące się twórczością - przez swoją pazerność i
    > siłę zniszczyły rynek. Zrobiły z niego pole bitwy pt. "jak najbardziej
    > wydymać klienta" I to nie tylko w kwestii finansowej przez narzucenie
    > absurdalnych cen z kosmosu, ale i jakościowej.
    > Efekt - składanki utworów, z których tylko jeden da się słuchać,
    > programy, za których działanie producent nie chce podejmować
    > odpowiedzialności itd. itp.

    "piepszenie", sluchaj jak wchodzisz do sklepu i kupujesz tanszy chleb to
    nie kradniesz drozszego bo cie nie stac tylko wpierd.... tanszy, nie
    stac mnie to kupuje tansze, nie stac mnie na windowsa to korzystam z
    linuksa, nie stac mnie na offica to korzystam z openoffica, itd itd itd.

    "Prawdziwy rynek to miejsce wymiany obopólnych korzyści - każdy pozbywa
    się tego na czy mu mniej zależy w zamian za coś na czym mu bardziej
    zależy po cenie AKCEPTOWALNEJ dla obu stron."

    Skoro te koncerny maja sie dobrze ( a sie maja ) potrafily ta
    akceptowalna cene zagwarantowac, bo w przeciwnym wypadku by ich juz nie
    bylo !

    --

    keczerad

    http://www.e-mo.com.pl
    sklep w (X)HTML wraz z modulem do Subiekta GT