  • Data: 2007-02-09 12:37:02
    Temat: Re: porzadki i windows 98
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > gdzie ja kurwa cos takiego napsialem, wskaz kretynie. A najlepiej
    > poszukaj w stopce mojego posta.

    Dziwne mam wrażenie - pierwszy raz w życiu mam ochotę komuś dać w tę
    jego zaplutą, zakłamaną mordę... Tak, chodzi o ciebie - dobrze, że
    panuję nad swoimi odruchami.

    Zestawiasz cenę pojedynczej kopii OEMowej wingrozy z trudem napisania
    takiego systemu - a teraz zgrywasz durnia...

    > ni ejest oddzielnie ale rzecza jasna jest ze jest pisana w zamiarze
    > zarobku, wiec nie chodzi o to by sie zwroicly koszty ale by porgram na
    > siebie zarobil,

    Przemuś... Mikrosyfowi te jego systemy to sie już kilkanaście razy zwróciły.

    > wiec trudno by cena - gdy koszty sa bardzo wysokie)
    > wynosila 10 zl jeszeli mamy do czynienia z tak skomplikowanym programem.

    Producentom linuxa jakoś się to udaje. A jeszcze ponoć wg. propagandy
    mikrosyfa linuxy stanowią margines rynku - więc tym bardziej powinni
    plajtować jeden za drugim. A tu - cud. Istnieją i mają się dobrze.