    From: "pmlb" <b...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [pord] kolizja, jak się bronić
    Date: Wed, 5 May 2010 11:29:29 +0100

    "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> wrote in message
    news:hrrdm7$uf$3@news.onet.pl...

    > Gówno prawda, że tak powiem. Pokaż artykuł mówiący o tym, że
    > wyprzedzający to święta krowa. Jeżeli skręcający nie widzi żadnych oznak
    > szaleństwa, to ma prawo zakładać, że inni tej linii nie przekroczą i że
    > jadą 30, skoro tam ograniczenie do 30.

    Bo ty zmieniasz kierunek jazdy - koniec kropka!
    Poza tym masz gowno a nie przypuszczac, ze wszyscy jada zgodnie z
    przepisami, zreszta ten glina jechal!
    Prawidlowo wyprzedzal pojazd. A to ze na podwojnej... coz nie ma zdjecia nie
    wiemy jak ta linia tam wyglada, jakie byly inne warunki.
    Ty jako kierowca masz obowiazek zakladac ze inni moga jechac po pijaku,
    wymusic pierszenstwo czy dostac zawalu serca... a jedynie mozesz zakladac,
    ze jada zgodnie z przepisami. Rozumiesz?
    Masz obowiazek stosowac ograniczone zufanie i mozesz sadzic, ze jada zgodnie
    z przepisami i np. nikt zawalu serca nie dostanie.
    Ja widze, ze ludzie macie problem z rozumieniem tego zapisu...
    Ten zapis to nie swiete prawo do bycia swieta krowa na drodze! To jednynie
    zapis wg. ktorego mozecie sie spodziewac, ze uczestnik ruchu zna przepisu i
    sie do niego stosuje - to tyle! To nawet nie jest obowaizek a jedynie zwykly
    osad. Natomiast zachowanie nalezytej ostroznosci jest juz przymusem!