eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopomocy- serwis notebookaRe: pomocy- serwis notebooka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Grzegorz W." <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pomocy- serwis notebooka
    Date: Mon, 06 Nov 2006 22:48:56 +0100
    Organization: Onet.pl
    Lines: 36
    Message-ID: <eioakg$ke3$1@news.onet.pl>
    References: <ein8q1$pek$1@inews.gazeta.pl> <einoqn$gcc$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <eio703$b6o$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: g...@p...onet.pl
    NNTP-Posting-Host: aasw222.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1162849744 20931 83.5.234.222 (6 Nov 2006 21:49:04 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Nov 2006 21:49:04 +0000 (UTC)
    X-Sender: wMv3HKSUsZKUM32etiNOFUgajgfBiDxh
    In-Reply-To: <eio703$b6o$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.7 (Windows/20060909)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:424627
    [ ukryj nagłówki ]

    luna napisał(a):
    > witam,
    > rozmawialam z kierownikiem naprawy, potwierdził mi ze zeby powstala taka
    > usterka musilo sie dzialaac na laptopa duza sila ,conajmniej 1,5 kg, ale co
    > ciekawe ! potwierdzil ,ze nie widzi na zewnatrz z zadnej strony ani ryski ,a
    > ni sladu ingerencji, bo kazalam mu to potwierdzic. Korzysstam sama z
    > laptopa, jest fizyczna niemozliwoscia ze cos sie stalo w ciagu kilku godzin,
    > jakby bylo inaczej nie walczylabym o to. Sprzet to tylko sprzet, w srodku
    > moze sie tak wylac wszytsko ,srednio mnie to interesuje, mogla byc wada od
    > poczatku, usterka w postaci dwoch pasow kolorowych pojawila sie nagle, przy
    > kolejnym włączeniu, stwierdzili ze nalezy wymianic cala matryce, kosz
    > usulugi 1100 zl ,koszt laptopa byl 2600 zl.Ja moge tego laptopa wyrzucic do
    > kosza ,ale nie pozwole sobie wmoic ze cos z nim zrobilam kiedy wiem na 100%
    > ze to bylo niemozliwe ,ja mam dostep tylko oi bylo pod moja nieobecnosc
    > (chyba ze zlodziej wlecial kominem i usiadl na tym). OPni sami sie plątają
    > nie chcieli rozmawiac, bo wiedzą ze to mozliwe. Ja jakbym prowadizla serwis
    > tez bym pewnie niechetnie usuwala takie usterki za 1000 zl. Ale nie
    > odpuszcze. Kolejny krok, napisze bezposrednio do produvcenta, on jest wladny
    > zmienic decyzje serwisu i nakazac im zmiane. Pewnie powolanie rzeczoznawcy
    > byloby drogie ,ale sprawe zna kilku dobrych informatykow i kazdy z nich
    > niezaleznie mi stwierdzil ze chca mnie wyrolowac i tyle, bo uszkodzenia
    > wewnetrzne sa mozliwe zwlaszcza przy typach monitora lcd. Dziekuje za opinie
    > i licze na wiecej
    >


    1. Kierownik tegoż serwisu jest niedorzeczny. Jeśli nie ma śladów
    działania mechanicznego z zewnątrz to generalnie nie ma on prawa odmówić
    przyjęcia na serwis
    2. Zmień serwis tegoż notebooka. Nawet jeśli będzie się to wiązało z
    wysłaniem notenbooka do innej miejscowości.
    3. Poproś od kierownika pisemną deklarację tego, iż notebook został
    uszkodzony mechanicznie. Ale jedna uwaga! Notebooka musisz mieć cały
    czas widzieć. Bo jak wyniosą na zaplecze..... to tam dziwne rzeczy się
    dzieją :(

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1