  • Data: 2006-11-07 13:03:27
    Temat: Re: pomocy- serwis notebooka
    Od: arekmx <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemyslaw Osmanski wrote:

    > Dwie kreski pionowe nie zrobia sie same z siebie. IMHO to faktycznie
    > wyglada na uszkodzenie mechaniczne. Niemniej zeby byc pewnym nalezaloby
    > to sprawdzic wiec nie wyrokuje w tej sprawie.

    I słusznie bo u mnie takie paski właśnie się wzieły z kosmosu :-) Pewnego
    dnia po prostu się ujawniły. Prawdopodobnie coś nie stykało bo przy
    ściśnięciu obudowy LCD na dole tuż pod paskami... paski znikały.

    Serwis maxdaty naprawił usterkę (zdaje się wymiana LCD) bez problemu ale
    trwało to _2_ miesiące. Nie polecam tym samym sprzętu maxdaty choćby przez
    ich serwis...

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl