eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopomocy- serwis notebookaRe: pomocy- serwis notebooka
  • Data: 2006-11-06 21:34:09
    Temat: Re: pomocy- serwis notebooka
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > rozmawialam z kierownikiem naprawy, potwierdził mi ze zeby powstala taka
    > usterka musilo sie dzialaac na laptopa duza sila ,conajmniej 1,5 kg, ale
    > co
    > ciekawe ! potwierdzil ,ze nie widzi na zewnatrz z zadnej strony ani ryski
    > ,a
    > ni sladu ingerencji, bo kazalam mu to potwierdzic. Korzysstam sama z
    > laptopa, jest fizyczna niemozliwoscia ze cos sie stalo w ciagu kilku
    > godzin,
    > jakby bylo inaczej nie walczylabym o to. Sprzet to tylko sprzet, w srodku
    > moze sie tak wylac wszytsko ,srednio mnie to interesuje, mogla byc wada od
    > poczatku, usterka w postaci dwoch pasow kolorowych pojawila sie nagle,
    > przy
    > kolejnym włączeniu, stwierdzili ze nalezy wymianic cala matryce, kosz
    > usulugi 1100 zl ,koszt laptopa byl 2600 zl.Ja moge tego laptopa wyrzucic
    > do
    > kosza ,ale nie pozwole sobie wmoic ze cos z nim zrobilam kiedy wiem na
    > 100%
    > ze to bylo niemozliwe ,ja mam dostep tylko oi bylo pod moja nieobecnosc
    > (chyba ze zlodziej wlecial kominem i usiadl na tym). OPni sami sie plątają
    > nie chcieli rozmawiac, bo wiedzą ze to mozliwe. Ja jakbym prowadizla
    > serwis
    > tez bym pewnie niechetnie usuwala takie usterki za 1000 zl. Ale nie
    > odpuszcze. Kolejny krok, napisze bezposrednio do produvcenta, on jest
    > wladny
    > zmienic decyzje serwisu i nakazac im zmiane. Pewnie powolanie rzeczoznawcy
    > byloby drogie ,ale sprawe zna kilku dobrych informatykow i kazdy z nich
    > niezaleznie mi stwierdzil ze chca mnie wyrolowac i tyle, bo uszkodzenia
    > wewnetrzne sa mozliwe zwlaszcza przy typach monitora lcd. Dziekuje za
    > opinie
    > i licze na wiecej

    W takim wypadku serwis musi Ci udowodnic, ze uszkodzenie powstalo z Twojej
    winy. Jezeli nie ma sladow, ktore moglyby na to wskazywac, to najlepiej
    nagraj jeszcze raz ta rozmowe z tymze kierownikiem i z tym nagraniem pojdz
    jeszcze raz do obslugi klienta tego serwisu. A potem do Federacji
    Konsumentow lub Rzecznika Praw Konsumenta. Dziala tez czasami postraszenie
    Europejskim Centrum Konsumenckim. A z takim nagraniem napisanie do
    producenta (albo nawet zadzwonienie do polskiej jego centrali) jest dobrym
    ruchem.

    Pozdrawiam,

    Andrzej


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1