  • Data: 2007-02-21 15:35:17
    Temat: Re: pomocy!
    Od: c...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    szerszen wrote:
    > najpierw trzy razy sie zastanow czy robiac to za szybko wiecej na tym nie
    > stracisz
    >
    > wszystko zalezy od tego jak wyglada wasza sytuacja majatkowa, jak sie
    > zmienila po slubie, albo jak sie zmienia po rozwodzie, jak wygladalo wasze
    > pozycie, oraz czy zona nie bedzie miala nic przeciwko rozwodowi, jak
    > okolicznosci beda niesprzyjajace to sie okaze ze jeszcze bedziez na zone
    > alimenty placil
    >
    > takze najpierw dobrze sie do tego przygotuj

    Dzieki, o tym zdolalem sie juz sam zorientowac. Teraz bede dluuuugo
    myslal nad podjeciem jakiejkolwiek decyzji, ktora moze zawazyc na moim
    zyciu!
    Niestety stalo sie! Bylem glupi ale chyba w koncu zmadrzalem! Musze
    zmienic zaistniala sytuacje dlatego poszukuje wszelkie informacje na
    temat rozwodu, zwlaszcza po tak krotkim czasie trwania malzenstwa.
    Chce to madrze rozegrac! Tak by poszlo to w miare gladko i szybko,
    choc zona pewnie nie zgodzi sie na rozwod i chocby z przekory bedzie
    robila przeszkody. No chyba ze sama bedzie miala dosc i jakims cudem
    zgodzi sie na rozwod! O co sie modle!!!!
    Co do majatku to jest tego niewiele. Mieszkanie i auto sa moje
    (kupilem je przed slubem), a pozostaly "wspolny" majatek jest
    niewielki bo krotko jestesmy malzenstwem!
    Czy to jest jakas przeszkoda?