  • Data: 2007-02-25 10:16:03
    Temat: Re: pomocy!
    Od: c...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    "Idiom" <i...@w...pl> wrote:
    > Może próbuj wytłumaczyć
    > jej, że spokój jest w życiu bardzo ważny, że nie można żyć - szrapiąc się,
    > że nie liczy się sam fakt trwania w zwiazku, ale jego jakość, a będąc młodą
    > osobą (a przynajmniej - młodszą niż za pewien czas ;) ), nie obciążoną
    > jeszcze dziećmi z małżeństwa, łatwiej będzie sobie mogła ułożyć życie z
    > innym mężczyzną, który być może bardziej do niej pasuje.

    Jesteś bardzo mądrą kobietą i wraz z ex-mężem wykazaliście się dużym
    rozsądkiem. Chciałbym, żeby ta moja też umiała zachować się tak
    odpowiedzialnie i zrozumiała, że nie ma sensu tego dalej ciągnąć.
    Dziękuję Ci za poradę i mądre słowa. Będę próbował ją przekonać. Mam
    nadzieję, że uda mi się to i za jakiś czas oboje będziemy już wolni od
    wszelkich spięć i nieporozumień. Dziękuję.
    Pozdrawiam.
    JD