  • Data: 2007-02-24 18:41:56
    Temat: Re: pomocy!
    Od: "Idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1172072117.721471.69900@j27g2000cwj.googlegroup
    s.com...

    > Dzieki, o tym zdolalem sie juz sam zorientowac. Teraz bede dluuuugo
    > myslal nad podjeciem jakiejkolwiek decyzji, ktora moze zawazyc na moim
    > zyciu!
    > Niestety stalo sie! Bylem glupi ale chyba w koncu zmadrzalem! Musze
    > zmienic zaistniala sytuacje dlatego poszukuje wszelkie informacje na
    > temat rozwodu, zwlaszcza po tak krotkim czasie trwania malzenstwa.

    Ja rozwodziłam się w 2 lata po ślubie (wcześniej byliśmy w nieformalnej
    separacji, która zaczęła się ... 7 miesięcy po ślubie).

    Sąd patrzył na nas jak na parę dzieciaków, którzy chcieli się pobawić w dom,
    ale im nie wyszło - starano się nas jak najszybciej wyplątać z tego. Odbyły
    się 2 sprawy, bo wówczas pierwsza, pojednawcza była jeszcze obowiązkiem.

    Ale wszystko zależy od tego co zrobi Twoja żona - ja i mój ex chcieliśmy się
    po prostu rozstać jak ludzie, jak para przyjaciół, bez utrudniania sobie
    życia. Myślę, że powinieneś zacząć od zorientowania się co o takim pomyśle
    myśli Twoja żona. Może jej też już to chodzi po głowie ? (albo może wręcz
    przeciwnie :( )

    pozdrawiam

    Monika