    From: T...@s...in.the.world
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: policja, przeszukanie, uzasadnione podejrzenie
    Date: Mon, 05 Mar 2018 00:43:53 +0100

    In article <5a9c7284$0$662$65785112@news.neostrada.pl>,
    Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Nie mam zielonego pojęcia. Stwierdzam po prostu fakt i tyle. Moze u nich
    > nie jeżdżą w zimie na rowerach?

    Gdzie: u nich?
    Interwencja miala miejsce na Woli w Warszawie.
    A gdyby nawet - nie ma zakazu poruszania sie rowerem przy ujemnych
    temperaturach.
    Jakby ktos chodzil po Warszawie cylindrze to tez bedzie kontrolowany?

    > W żadnym wypadku. Ale tobyła 4 nad ranem w środku nocy

    Po pierwsze albo w srodku nocy albo nad ranem.
    Po drugie o 4 rano jest teraz jest jeszcze ciemno. A na filmie widac ze
    jest dzien.

    > i podejrzewam, że
    > każdy napotkany w mieście rowerzysta byłby kontrolowany tej nocy.

    Tej nocy, powiadasz?
    To jest jakis grafik? Akcja rower, itd. Tak, slyszalem o tym sposobie
    podciagania statystyk i generowaniu sprawozdan.
    > Wskazałem możliwe przełożenie na bezsensowny powód.
    Znaczy ten policjant klamal w sprawie rzekomego powodu zatrzymania?
    >Też byś ię
    > czepiał,zenie ma zakazu jeżdżenia w nocy na rowerze.

    A jest taki zakaz wg ciebie?
    --
    TA