  • Data: 2018-03-05 01:21:49
    Temat: Re: policja, przeszukanie, uzasadnione podejrzenie
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli skończyły się argumenty merytoryczne i zaczynamy "wycieczki
    > interpersonalne". Niestety nie znam żadnej osoby, która pracowałaby w UB
    > i mogłaby mnie czegokolwiek nauczyć. Rozumiem, że Ciebie uczyli i masz
    > od tego takie kłopoty ze zdrowiem. Przykro mi. Rozumiem Twą trudną
    > sytuację, ale nie mogę Ci nic pomóc poza doradą, byś coś na uspokojenie
    > zażył, albo udał sie do jakiegoś lekarza.

    No zobacz a kiedyś sam pisałeś że to twoi starsi koledzy którzy cię
    zawodu uczyli. Co do argumentów merytorycznych to jakie można podać
    człowiekowi który jest policjantem a nie wie na czym polega
    "uzasadnione podejrzenie"? Ja wybrałem propozycję powrotu do
    szkółki policyjnej. Tam o dziwo tego uczą i jej "absolwenci"
    nie zadają w rozmowach takiego kuriozalnego pytania jakie ty
    zadałeś o katalog uzasadnionych podejrzeń.