    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    ws.neostrada.pl><5cfe763f$0$537$65785112@news.neostrada.pl><5cfe7857$0$53
    4$65785112@news.neostrada.pl><KVCLE.418425$_R1.308969@fx05.ams1><5cff3a2d
    $0$520$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    Subject: Re: policja pomaga
    Date: Tue, 11 Jun 2019 11:20:13 +0200

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
> [...]

    Tzn w ktora strone ?
    Bo mam pewne watpliwosci, czy wieksza wartoscia jest porzadek prawny
    czy ... komfort polamanego ?

    Zeby bylo ciekawiej, to na SOR uslyszalem "reka jest zlamaana i wymaga
    zespojenia operacyjnego.
    Ale nie mamy wolnych miejsc ... czy moze pan dostarczyc pacjenta w
    czwartek ?"
    Byl poniedzialek.

    Ale zeby nie bylo, ze dlugo, to operacja byla dopiero w kolejny
    poniedzialek, wiec widac pacjent moze czekac ...

    >Patrząc "prawnie": Stan wyższej konieczności to powinno być coś dość
    >rzadkiego, nietypowego i trudnego do "wyprzedzającego" ujęcia w
    >przepisy.

    Na szczescie taki pijany z obrzekiem mozgu, to jest chyba rzadki
    przypadek.

    >IMHO to nie powinno być coś co (np.) policja robi tydzień w tydzień
    >bo wtedy powinny być na to przepisy (przynajmniej wewnętrzne
    >regulacje)
    >po góra kilku latach.

    No powiedzmy, ze w duzym areszcie, to sie moze zdarzyc koniecznosc
    transportu co tydzien czy czesciej.

    J.