  • Data: 2019-06-11 20:27:18
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.06.2019 o 19:43, J.F. pisze:

    > No jakze to - chcesz d* zawracac lekarzom w szpitalu ?
    > Przeciez oni maja wazniejsze zadania ?

    Ale wiesz, że izba przyjęć to nie sor i właśnie do tego służy, żeby
    ocenić i przyjąć jak trzeba?

    > No chyba, ze uwazasz, ze taki oddzial pediatryczny to nie jest
    > "Ratunkowy", wiec mozna zawracac :-)

    No czyli jednak nie byłeś pewny;)

    > No i zazwyczaj wystarcza. Ale zazwyczaj dziecko nie ma 40 stopni ...

    Nie jest to niespotykany wyczyn biorąc pod uwagę mojego i znajomych
    gówniki;)

    > Antybiotyki pomagaja szeroko, a bakteriogram trwa.

    Pomagają albo nie pomagają. Mojemu dopiero trzeci pomógł... Znam też
    przypadek, gdzie pacjent o mało co się nie przekręcił na zapalenie płuc,
    bo czwarty nie zadziałał... Mam nadzieję, że uzasadnieniem nie jest
    tylko cena...

    Shrek