  • Data: 2019-06-11 21:14:34
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5cffe782$0$17354$6...@n...neostrad
    a.pl...
    W dniu 11.06.2019 o 12:14, J.F. pisze:

    >Na filmiku widać, ze ktoś się "szarpie".

    Ja tam widze, ze nie ktos, tylko policjant szarpie,
    wykonuje tez reka ruchy przypominajace bicie (posla ?),
    oraz drugi policjant idzie z przedmiotem przypominajacym palke w reku
    :-)

    dentu-posla-wiplera-z-policja,1358878.html

    >Tu zdecydowanie lepiej

    A gdzie inne filmy - co zrobil drugi policjant chwile pozniej ?

    >Mnie raczej o postępowanie chodziło

    Tak czy inaczej - wierzac w rzeczowosc rzecznika - zatrzymano bez
    sprawdzania alkoholu.

    >Czyi koledzy?

    No przeciez nie moi.

    >Po za tym, jak urządzenie jest niesprawne, ale daje wynik
    >prawdopodobny, to skad mają wiedzieć, ze jest niesprawne?

    To by rzecznik nie pisal, ze nie zbadano, tylko ze w toku dalszego
    sledztwa ustalono, ze alkomat byl niesprawny.

    >Dla patrolówki to raczej standardowe działanie.

    Tak go opiekunczo zatrzymac, dla jego wlasnego dobra.
    Tylko dlaczego nikt tego alkoholu nie sprawdzil ?

    >Boję się, że znam, a Ty jej ewentualnie nie rozumiesz. Zatrzymywali
    >go w
    >lesie. Jakby nawet o 5 rano się okazało, ze jest trzeźwy "jak
    >świnia",
    >to by nadal nie zmieniło faktu, że został o północy zatrzymany.

    O polnocy mogl zostac zatrzymany na podstawie podejrzenia.
    Alkomatow co prawda policja ma duzo, ale moze oni akurat nie mieli.
    Powiezli na SOR ... w miare prawidlowo ... ale zaraz, kazdego
    zatrzymanego wieziecie najpierw na SOR ?

    Potem jednak trafil do ... izby zatrzyman, aresztu, czy jak to sie
    nazywa.

    I tu juz obowiazkowo nalezalo sprawdzic trzezwosc.
    A skoro byl trzezwy ... to pod jakim zarzutem/pozorem zatrzymano ?
    Bo na moj gust, to nalezy niezwlocznie wypuscic.
    I nie mam na mysli, ze w ciagu dwoch tygodni.

    Ile chcecie trzymac - 72h, bo tyle wolno ?

    >Co najwyżej należałoby zbadać, czy zawinione byłoby zatrzymanie
    >opiekuńcze
    >trzeźwej osoby.

    No ale patrol nie mial alkomatu ... tzn tak podejrzewam.

    Czy masz na mysli opiekuncze zatrzymanie juz w areszcie ?

    >Co ma święto do rzeczy? To nie sklep, że zamyka się na niedzielę, czy
    >święto.

    Ale zatrzymujecie pod jakims pozorem.
    Pozor wypada sprawdzic, i tu juz inne instytucje moga nie pracowac.

    Dawniej bym dal przyklad czeku bez pokrycia, ale czekow w zasadzie juz
    nie ma ...

    >A jest inaczej?

    No chyba tak, skoro podkreslasz, ze 72h.

    >Ale przecież oni mogą coś innego robić.

    Co ? Porzadku w szpitalu pilnowac ?

    >Jeśli gościa trzeba będzie
    >pilnowac, to maksymalnie zużyje to 72 roboczogodziny.

    No trzeba, bo jak sam pisales - skoro zatrzymany, to trzeba pilnowac
    :-)

    >To znaczy ze
    >wzgledów organizacyjnych akurat więcej,. ale nie wiem, do czego
    >dążysz.
    >To nie są częste przypadki.

    Daze do tego, jak czesto pilnujecie pijanego, ktorego zatrzymaliscie
    "opiekunczo", ale lekarz z SOR go jednak polozyl na oddziale ...

    P.S. Organizzacyjnie moze byc mniej - zmieni sie jednego
    funkcjonariusza co 4h, to nie bedzie musial latac do toalety.
    Ale czy to policji nie przerasta ? :-)

    Widac wszystko zgodnie z przepisami :-P

    J.