  • Data: 2019-06-11 18:52:01
    Temat: Re: policja pomaga
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.06.2019 o 11:39, J.F. pisze:

    > Poza tym przeciez dziecko nie dostaje goraczki nagle - spokojnie mozna
    > zalozyc, ze ma od paru godzin :-)

    Dostaje równie nagle, jak nagle mu spada od nurofenu. W 20 minut od 37
    do 39,5 nie jest żadnym wyczynem. W drugą stronę pewnie ze 20 minut.

    > 112 zareczy, ze to nic groznego i dziecko moze poczekac do poniedzialku ?

    Po tym jak dyżurny ze 112 kazał mi jechać na drugi koniec miasta i
    zawieść na sor człowieka z oczywistymi objawami udaru, to im wierzę jak
    paskom w telewizji. Dlatego dzwoniłem do luxmedu i dla pewności wizyta
    domowa. Potwierdzili - "gówniaki tak mają". Jak nie da się zbić przez
    kilka godzin to nocna pomoc lekarska albo wizyta domowa (albo nawet
    szpital z własną podwózką- te dziecięce na ogół puste po nocach, chyba
    że epidemia jakaś).

    > I co ten lekarz - na oko i ucho ma stan ocenic ? Bo laboratorium czynne
    > od poniedzialku ...

    Zawsze zaczynają od "na oko i ucho". Choć znam jednego pediatrę, co
    rutynowo jak ma wątpliwości robi chyba wymaz i po 15 ma wyniki czy to
    stan zapalny (czy jakoś tak - nie pamiętam dokładnie, więc się nie
    czepiać). Nawet w przypadku zapalenia płuc w dobry niby szpitalu zamiast
    zrobić bakteriogram walą antybiotykami na oślep i patrzą co zadziała...

    Shrek