  • Data: 2024-08-12 20:00:13
    Temat: Re: policja namierza
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli nie możesz ustawić, to warto wiedzieć, w jakim układzie
    > odniesienia pracuje Twoje urządzenie i ewentualnie umieć to przeliczyć.

    Obecnie mniej więcej tak, jak że jak nie wiesz w jakim standardzie
    kodujesz znaki to warto wiedzieć i mieć tabelki do przeliczeń:P

    Ewentualnie wpisujesz w outluku plliterk a u odbiorcy w tanderbirdzie
    wyświetlają się te same pliterki.

    > Jakbym tam poszedł kilka dni później, to będę miał cztery ślady.

    Jezu, co ty masz za telefon? Obecnie GPS za 100 w liczniku rowerowym
    pokazuje ślad tak że widać którą stroną ulicy jadę.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!