  • Data: 2024-08-13 17:05:56
    Temat: Re: policja namierza
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.08.2024 o 08:40, J.F pisze:

    > I tak nie/celowo robi po drugiej stronie wąwozu :-)

    Na przykład. Zdjęcie robi stąd gdzie stoi - kapliczka może być po
    drugiej stronie jakiego grzęzawiska. Kapliczkę musi kojarzyć osoba po
    drugiej stronie. Niekoniecznie nusi to być kapliczka i niekoniecznie da
    się na pierwszy rzut oka stwierdzić z której strony zdjęcie jest
    robione. Generlnie trzeba mieć farta (albo po prostu nie mieć pecha).
    Zadziałało i dobrze. Natomiast co do zasady skuteczniej wysłać pinezkę -
    jak już porównujemy to jak mieli pecha ze zdjęciem, to należy porównać z
    sytuacją gdzie nie mają pecha również z pinezką. Jak będą mieli
    wybitnego pecha to żadna metoda nie zadziałą - jak tylko trochę to
    prędzej zadziała pinezka, ktora pomija wiele możliwych pechów po stronie
    ludzkiej.

    PS - też całkiem niedawno znalazłem się po zdjęciu - nie bardzo mogłem
    do mieszkania wynajętego trafić za granicą, więc skoro rozmawiałem z
    właścicielem przez komunikator to najprościej było mu wysłać zdjęcie
    gdzie stoję - wiedział i po prostu po mnie przyszedł. Natomiast jakbym
    mu wysłał fotkę bagienną to raczej by się nie udało;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!