  • Data: 2024-08-12 16:15:31
    Temat: Re: policja namierza
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 12 Aug 2024 14:50:25 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > GPS podaje w tym, co sobie ustawisz.

    Raczej niewiele mogę sobie ustawić, żeby nie powiedziec - nic.

    Masz na myśli jakiś geodezyjny odbiornik?

    > One też przeważnie w tym, co sobie ustawisz. Trzeba wiedzieć, ze są
    > różne i sprawdzać, czy masz to samo.

    > On też poda w czym, ustawisz, tyle, że dokładniej.

    > Różnie, bo top nadal nie jest powszechna wiedza. Sporo jest w Pułkowo
    > 1942. Wszystkie starsze mapy tak mają.

    No ale chodzenie po bagnach ze starą mapą, to chyba kiepski pomysł?

    > Turystyczne często są jedne z
    > drugich od lat robione i tylko dokładają obiekty.

    Ale czy przy okazji nie można przeliczyc siatki?

    Wojsko co ma - stare mapy i nowoczesne odbiorniki, które już Pułkowo
    nie znają? :-)

    A Policja co ma? Nic ? :-)
    No nie chyba już macie jakieś nawigacje w samochodach, i papierowe
    mapy terenu jakby trzeba kogoś poszukać :-)

    > No, jak Ty nawet nie ogarniasz układów odniesienia, to ...

    To i tak widzę, ze jak jestem na scieżce w lesie, to mi mapy.cz
    pokazują aktualną pozycję na scieżce w lesie.
    Wątpię, aby miały przyciąganie do scieżek.

    Za to skądś mają dane tych ścieżek w lesie.
    Państwowa baza ?

    Tudzież mogę sobie pójść w dwie strony tak jak Ty i porównać ślady ...

    J.