  • Data: 2024-08-12 19:00:35
    Temat: Re: policja namierza
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.08.2024 o 18:13, J.F pisze:

    > No, jak ktoś zlośliwie chce ratujących w błąd wprowadzać ...
    > powodzenia.

    Fotkę robi jak umie.

    > Tez tak uważam, i mnie ciekawi, czemu zrobili inaczej.

    Bo tak wyszło. Zadzwoniła, zapytali gdzie jest, powiedziała że na
    bagnach i nie wie, zapytali czy widzi coś charakterystycznego,
    powiedziła że ta i zapewne co, zapytali czy może fotkę wysłać, wysłała,
    ktoś znał miejsce, sukces.

    Wszystko ok, nie ma się czego czepiać (i nikt się nie czepia), szrek
    napisał, robert zakwestionował czy się da, bo to szrek napisał.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!