  • Data: 2024-08-12 14:50:25
    Temat: Re: policja namierza
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.08.2024 o 14:33, J.F pisze:
    > GPS podaje w WGS84.

    GPS podaje w tym, co sobie ustawisz.

    > Wiec co podaje inaczej - glonass? Te chinskie? Chyba nie Galileo?

    One też przeważnie w tym, co sobie ustawisz. Trzeba wiedzieć, ze są
    różne i sprawdzać, czy masz to samo.

    > Chyba, ze jakis lepszy odbiornik "geodezyjny", lokowany na Polskę, to
    > może inaczej.

    On też poda w czym, ustawisz, tyle, że dokładniej.

    > Mapy współczesne ... chyba tez juz mamy w WGS84.

    Różnie, bo top nadal nie jest powszechna wiedza. Sporo jest w Pułkowo
    1942. Wszystkie starsze mapy tak mają. Turystyczne często są jedne z
    drugich od lat robione i tylko dokładają obiekty.

    > Z mojej praktyki - co najmniej 99% czasu podaje w miarę dokładnie.

    No, jak Ty nawet nie ogarniasz układów odniesienia, to ...
    --
    (~) Robert Tomasik