    From: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: polecony - doreczony - ale adresat za granica.
    Date: Mon, 27 Mar 2006 23:08:25 +0200

    Marek napisał(a):
    > witam,
    > bardzo prosze o podpowiedz jak postapic z listem poleconym z urzedu
    > skarbowego (wezwanie do zlozenia zeznania podatkowego w sprawie spadku, na
    > ostemplowanym druku), ktore przyszlo listem poleconym na osobe przebywajaca
    > za granica i zostalo nieopatrznie odebrane?

    to mnie zawsze ciekawi, przecież takie odebranie rodzi pewne skutki
    prawne, jak to możliwe, że odbiera to osoba, która nie jest adresatem ?

    Jeśli chodzi o podatek od spadku, to trzeba w terminie złożyć papiery do
    US i w terminie opłacić podatek. Jak się tego nie zrobi to potem płaci
    się karę, karne odsetki i inne takie, a to że ktoś jest za granicą to
    trudno.
    Może udaj się do naczelnika US i spróbuj to wyjaśnić.