  • Data: 2006-05-09 07:58:34
    Temat: Re: podzial majatku po rozwodzie...
    Od: Paweł <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zup" <z...@e...com> napisał w wiadomości
    news:e3pea0$m7r$1@inews.gazeta.pl...
    > co masz na mysli mowiac cale towarzystwo?

    Po pierwsze wszyscy ukrywają dochody.
    Po drugie ktoś kupuje działkę za nie swoje pieniądze.
    Po trzecie firma robi komuś i wykorzystuje własne materiały nie biorąc za to
    pieniędzy. Ciekawe jak to zostało rozpisane z księgowego punktu widzenia?
    Wybacz proszę, ale z opisu wygląda, że przy każdej opisanej przez Ciebie
    czynności w jakiś sposób naruszone zostały przepisy skarbowe. I choć jest to
    tylko moja opinia to sądzę, że przy takim podejściu, przypadków skarbowych
    nieopisanych jest więcej.

    --
    Paweł
    uwaga na hosting tpi.pl !!