  • Data: 2006-05-09 06:53:51
    Temat: Re: podzial majatku po rozwodzie...
    Od: "zup" <z...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Przepraszam, że nie na temat, ale nie mogłem się powstrzymać.
    > Jest takie stare przysłowie.. Chytry dwa razy traci.
    > Aż dziw, że Urząd Skarbowy nie wziął za dupę całego towarzystwa.

    co masz na mysli mowiac cale towarzystwo?

    > ps. radziłbym się mimo wszystko dogadać. Bo wojna na pewno skończy się w
    > skarbówce.

    rada dobra ale nierealna... wyobraz sobie, ze tesc pomaga Ci w remoncie,
    placisz jakies 2 tys za remont wart powiedzmy 15 tys a Twoja zona po
    rozwodzie chce 7,5 tys za ten remont... uwiez mi, ze biorac pod uwage
    okolicznosci rozwodu i sprawy w sadzie o opieke nad dzieckiem nie mialbys
    ochoty splunac na takiego czlowieka, nie mowiac juz o oddawaniu mu ciezko
    zarobionych pieniedzy...
    dla tego szukamy informacji jakie sa formalne mozliwosci w takiej
    sytuacji...