  • Data: 2007-06-24 18:13:57
    Temat: Re: podpisy i pieczatki na fakturach vat
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 24 Jun 2007 16:56:35 +0000, Artur Golański napisał(a):

    > Problem z tym (co Ci powarzam), że takiego obowiązku obligatoryjnego nie
    > ma.

    A art 106 ustawy "o VAT" to pies?.

    > "A świstak siedzi i zawije je w sreberka". Jak i komu udowodnisz, że
    > ktokolwiek wydrukował? Na podstawie logów drukarki ;-D

    Np. US się zapyta twojego kontrahenta, gdzie jest faktura nr taki a taki,
    od takiego a takiego. Ten odpowie "wysłali mi w mailu, ale nie chciało mi
    się drukować". I już. Faktura niewystawiona.

    > Jeśli ja, jako wystawiający ma kopię, która księguję to nic więcej nie
    > trzeba. Jest to najlepszy dowód, że f-rę wystawiłem. Jesli nie wiesz, to
    > podpowiem, że w praktyce jest odwrotnie. To nabywca jako ten, który z
    > oryginału faktury korzysta (potrąca u siebie naliczony VAT) jest
    > zainteresowny, aby oryginał posiadać i CO więcej, abym ja, jako
    > sprzedawca kopię posiadał. Gorzej, gdy ja kopii nie mam, a na oryginale
    > brakuje moje podpisu jako wystawcy. Bo to nabywca umoczy!

    No ty też jesteś zainteresowany w tym żeby fakturę wystawić, a nie tylko
    wydrukować kopię.

    p. m.