eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-10-28 12:06:54
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 27 Oct 2022 18:57:41 +0200, Shrek wrote:

    > Mówimy dalej o halach stalowych?

    Stalowa to jest chyba konstrukcja nosna w takich halach ... i nie wiem
    czy o takich byla mowa.
    A jak bedą sciany z pustakow, a u gory dzwigary stalowe pod dach?

    > No to masz konstrukcję, na niej blachę
    > trapezowatą, na niej izolacje, a nad nią membranę.Tu masz przekrój
    > https://www.infoarchitekta.pl/firmy/p/20-paroc-polsk
    a/produkty/407-izolacja-dachu-plaskiego-na-blasze-tr
    apezowej-ps-02-pliki-dwg.html

    Ale to chyba, jak chcesz ocieplic dach z blachy trapezowej.

    A jak robisz od początku, to np
    https://www.panelsell.pl/izolowane-plyty-dachowe

    I zobacz - nie tylko wełna mineralna.

    Albo
    https://www.kingspan.com/pl/pl-pl/produkty/plyty-war
    stwowe/dachowe-p%C5%82yty-warstwowe

    Dlugosc - do 15m.

    Zakladam ze jakos w miare luzno mocowane do konstrukcji ponizej, bo
    zewnetrzna blacha ma wiekszy zakres temperatur pracy :-)

    > Sprawdza się - to obciążenie membrany żeby nie odlatywało. Czasem jest
    > problem bo ptasiory na początku myślą że to orzechy u zrzucają z dachu;)

    IMO - to dosc ciekawy sposob izolacji cieplnej od słonca, z dylatacją.

    Ale przyjdzie zima, spadnie snieg, zmrozi, spadnie deszcz, spadnie
    snieg, zmrozi ... strach sie bac :-)

    >>> https://www.forbuild.eu/produkty/profile-dylatacyjne
    / tak to wygląda na

    > W odwodnieniu liniowym to raczej nie - po prostu szukaj szpar albo
    > takich listew lib czegoś podobnego.
    > https://www.google.pl/maps/@52.4016541,16.9125633,12
    6a,35y,291.75h/data=!3m1!1e3
    > tu widać ładnie z lotu ptaka.

    Masz na mysli takie cienkie linie, np przy koncach "świetlika"?

    Moze to i to, ale ... odstep 16 miejsc parkingowych, jakies 40m ...

    A co mnie jeszcze ciekawi - zakladajac, ze pod spodem są słupy nosne,
    np żelbetowe ... te betonowe poziome plyty dachowe sie do tych slupów
    jakos mocuje, czy tylko kładzie ?

    Bo jak tak patrze na niektore katastrofy ... most krymski ostatnio np.
    to przesła jakby spadly z podpór.

    A tu z kolei jakby przymocowane lepiej
    https://www.japantimes.co.jp/opinion/2020/01/16/edit
    orials/learned-enough-1995-kobe-quake/