eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-10-28 20:07:42
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.10.2022 o 12:06, J.F pisze:

    > Stalowa to jest chyba konstrukcja nosna w takich halach ... i nie wiem
    > czy o takich byla mowa.

    Tak mi z kontekstu wynikało. Z tym że słupy... zazwyczaj są z żelbetu;)

    > Ale to chyba, jak chcesz ocieplic dach z blachy trapezowej.

    Ocieplić jak ocieplić. Od razu w czasie budowy tak robisz.

    > A jak robisz od początku, to np
    > https://www.panelsell.pl/izolowane-plyty-dachowe

    Prawdę mówiąc... nie widziałem w praktyce. A kilkaset km po dachach
    zrobiłem;)

    > IMO - to dosc ciekawy sposob izolacji cieplnej od słonca, z dylatacją.

    To jest po to, żeby membrana nie odleciała;)

    6a,35y,291.75h/data=!3m1!1e3

    > Masz na mysli takie cienkie linie, np przy koncach "świetlika"?
    >
    > Moze to i to, ale ... odstep 16 miejsc parkingowych, jakies 40m ...

    Tak.

    > A co mnie jeszcze ciekawi - zakladajac, ze pod spodem są słupy nosne,
    > np żelbetowe ... te betonowe poziome plyty dachowe sie do tych slupów
    > jakos mocuje, czy tylko kładzie ?

    Nie wiem, ale obstawiam, że jakieś kotwy są.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!