eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-10-28 21:05:19
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli tylko odpadnie, to żadnej katastrofy nie ma. Ale jeśli się zawali,
    > to początek katastrofy liczy się od tej śruby.

    > Wskażesz, gdzie w prawie jest określeniem momentu rozpoczęcia, czy
    > zakończenia katastrofy budowlanej? Ustawa określa to zero - jedynkowo.
    > jest, albo nie ma. Nie może się tylko trochę zawalić.

    Wskażesz, gdzie w prawie jest określone, że początek katastrofy liczy
    się od tej urwanej śruby? Bo ja myślałem, ze to zero-jedynkowo...
    Bo skoro w prawie nie ma określonego momentu rozpoczęcia... a urwana
    śruba to "tylko trochę zawalenie", a wyżej napisałeś, że nie może się
    tylko trochę zawalić, to znowu się pogubiłem.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr