eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-10-23 09:32:39
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-10-23, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No właśnie biegły reprezentuje tą "naukę".

    Raczej pewien warsztat.

    > Tym ciekawsze jest że powstał na ten temat "naukowy konsensus". A
    > jeszcze ciekawsze że wiedza na temat "najlepiej przebadanej w historii"
    > szczepionki zmieniała się dość dynamicznie na przestrzeni niecałego

    Tym bardziej podejrzewam z nauką to za wiele wspólnego nie miało. Pewnie
    dużo więcej z polityką.

    > roku;) Widzisz jak to z ta nauką jest, zwłaszcza jak się na nią powołują
    > zawodowi kłamcy:P Co ciekawe jak ktoś pisał rok temu to co napisałeś
    > powyżej też zostawał nieszczepem (choćby był zaszczepiony), szurem,
    > płaskoziemcą i onucą (a nie, onucą dopiero teraz). I podobny mechanizm
    > stosuje na przykład robert - kim ty jesteś, żeby podważać zdanie sędziego;)

    > A kto powiedział, że zawsze? Potrącenie samochodem, postrzelenie,
    > ugodzenie nożem czy otrucie też nie zawsze prowadzi do śmierci, a jednak
    > stawia się w takich sprawach zarzuty.

    Nie wiem kto powiedział, ale Twoje powyższe twierdzenie mówi, że można
    coś udowodnić. Problem w tym, że nie bardzo można.

    > Nie sądzę. Jak kogoś nie stać na biegłego, to tym bardziej na
    > międzynarodowy proces.

    Po wyczerpaniu ścieżki krajowej są instytucje, które pomogą. A nawet
    wcześniej.

    --
    Marcin