  • Data: 2008-10-24 16:25:35
    Temat: Re: płatność kartą
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    przypadek napisał(a):

    > Nie nie. Stacja zawarła wywieszając znaczki "VISA" (tzn. moim zdaniem
    > każdy sensowny sąd tak to stwierdzi) umowę sprzedaży z prawem do
    > spełnienia świadczenia kartą kredytową.

    Potrafisz jakość wywieść ze znaczka z napisem VISA na drzwiach, że
    stacja zawarła z Tobą umowę na płatność kartą? ;)

    Bo moim zdaniem stacja w ten sposób informuje Klientów, którzy zawarli
    umowę ze swoim bankiem, który wydaje karty z takim samym znakiem jak ten
    na nalepce, że w ten punkt to... (i tu doczytaj w swojej umowie o
    używanie kart jaką zawarłeś z bankiem).

    W tej, która ja zawarłem napisano kto to jest akceptant, co to jest
    autoryzacja, no i jest tez taki paragraf:

    1. Akceptant, oddział banku, lub inna upowazniona placówka oraz bankomat
    maja prawo odmówic dokonania transakcji.
    2. Odmowa dokonania transakcji moze nastapic w szczególnosci w przypadku:
    a) niewaznosci karty,
    b) zastrzezenia karty,
    c) podania nieprawidłowego numeru PIN lub kodu CVV2,
    d) niezgodnosci podpisu na karcie z podpisem na dokumencie obciazeniowym,
    e) odmowy okazania dokumentu stwierdzajacego tozsamosc Posiadacza lub
    Uzytkownika w przypadku okreslonym w § 20, albo w przypadku stwierdzenia
    posługiwania sie karta przez osobe nieuprawniona,
    f) niemoznosci uzyskania autoryzacji.

    Ciekawy wiec jestem skad wziąłeś to "prawo do spełnienia świadczenia
    kartą kredytową" ;)

    j.