  • Data: 2011-08-01 11:29:37
    Temat: Re: pies
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:j162c8$bo0$1@news.onet.pl...

    > Powooooli. Pies mający opiekuna nie biega samopas. Jeśli biega to już
    > jest zaniedbanie ze strony opiekuna

    A o czym ja mówię?

    > i zupełnie nieistotne jest czy to
    > owczarek niemiecki czy krzyżówka pudla z yorkiem.

    Oczywiście.
    Przy czym ryzyko że yorkopudel kogoś zagryzie jest pewnie deczko inne,
    dlatego prewencją byłoby pilnowanie (przez państwo), aby nikt nie powołany
    nie miał jednak psów, które mogą przejawiać ku temu szczególne skłonności.

    W przypadku gdy jednak nieprowokowany pies zaatakuje człowieka i zagrozi
    jego zdrowiu, nie dawałbym mu drugiej szansy, niezależnie od rodzaju rasy.

    > Natomiast zauważyłem że Ty chyba wszystkie psy średniej wielkości o
    > "wilkowatej" sylwetce z marszu kwalifikujesz jako "owczarki niemieckie".
    > Przyjmij zatem do wiadomości, że "owczarek niemiecki" to bardzo
    > konkretna rasa, a to o czym piszesz to po prostu kudelki, które z
    > owczarka to mają parę procent po praprapradziadkach. Tyle samo mogą mieć
    > z każdej innej rasy - nie stwierdzisz.

    Oczywiście - wrzucam do tego samego worka wszystko co wygląda i zachowuje
    się podobnie, chyba jasno już to wcześniej napisałem.