  • Data: 2011-08-01 15:29:57
    Temat: Re: pies
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    KRZYZAK wrote:

    > Ale to nie byl czlowiek, tylko pies. W kagancu nie moze zrobic nikomu
    > krzywdy.

    Miałem nieprzyjemność zostać zaatakowanym przez dwa amstafy, obydwa
    nawet nie w kagańcach, tylko w plecionkach (kaganiec na pysku dużego
    psa potrafi ofiarę solidnie sponiewierać, plecionka bezpieczniejsza).

    Ot, wszedłem w złą uliczkę, na którą akurat właściciel wypuścił te
    wściekłe świnie, po prawdzie atakujący amstaf bardziej do świni
    podobny, niż psa.

    W ciągu jakichs 5-6 sekund zdążyły mi podrzeć pazurami dżinsy,
    dosłownie na strzępy, zanim przeskoczyłem przez płot na pobliską
    posesję (wiem, wiem, ale odruchowo uznałem że lepsze zagrożenie tylko
    potencjalne, niż to pewne na ulicy ;-)),

    Jakbym nie miał gdzie uciec, i by mnie przewróciły, to obawiam się że
    tymi pazurami z twarzy mogłyby mi zrobić niezłą mielonkę.

    --
    Pozdro
    Massai