eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długie › Re: piekielny klient - długie
  • Date: Thu, 03 Mar 2011 13:00:24 +0100
    From: PaPi <...@...3>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.14) Gecko/20110221
    Thunderbird/3.1.8
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: piekielny klient - długie
    References: <4d6ea2ed$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <4d6ea2ed$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 89.77.89.28
    Message-ID: <4d6f82cc$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1299153612 89.77.89.28 (3 Mar 2011 13:00:12 +0100)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 7
    X-Authenticated-User: p...@g...home.pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:670582
    [ ukryj nagłówki ]

    > I tu moje pytania :
    > Na jakiej podstawie rzecznik posługuje się tym artykułem. Czy cennik i
    > zlecenie wykonania usługi nie jest wystarczającą podstawą prawną ?

    Przeciez nie masz cennika za ekspertyze. Podajesz 50% wartosci robocizny
    w przypadku naprawy.
    Klient zostawiajac sprzet nie wie ile bedzie kosztowala ekspertyza.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1