eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długie › Re: piekielny klient - długie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: PAP2t <t...@s...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: piekielny klient - długie
    Date: Wed, 02 Mar 2011 22:15:29 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 25
    Message-ID: <ikmc1g$24i$1@news.onet.pl>
    References: <4d6ea2ed$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    <ikm857$afm$1@inews.gazeta.pl>
    <4d6ea5a4$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: t...@s...com
    NNTP-Posting-Host: 212.109.147.62
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1299100528 2194 212.109.147.62 (2 Mar 2011 21:15:28 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Mar 2011 21:15:28 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.14) Gecko/20110221
    Thunderbird/3.1.8
    In-Reply-To: <4d6ea5a4$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:670455
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-03-02 21:16, pilocik pisze:
    > W dniu 2011-03-02 21:09, Dysiek pisze:
    >
    >> Tak poza tematem to strasznie duzo. Wyobraz sobie warsztat samochodowy,
    >> ktoremu oddajesz auto i wycenia ci robocizne na 3000 zl a ty nie chcesz u
    >> nich naprawiac bo uwazasz, ze to za duzo. Uwazam jako konsument, ze
    >> lokalizacja uszkodzenia i wycena naprawy nie moze wynosic 50% kosztow
    >> calej
    >> naprawy.
    >>
    >> Dysiek
    >>
    >>
    >
    > Być może masz tu trochę racji (jako konsument) natomiast zwróć uwagę, że
    > mowa tu o kwotach od kilkunastu do kilkudziesięciu złotych co chyba
    > znacznie zmienia spojrzenie na tę kwestię.
    > Dodam tylko jeszcze raz, że w przypadku naprawy sprzętu kwota ta jest po
    > prostu 1/2 należności za robociznę.
    > Jakoś do tej pory nie było problemów z klientami z tego powodu.


    Powiem tak dobry serwis bierze kase za naprawe, a partacze za expiertyzy.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1