eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopiekielny klient - długieRe: piekielny klient - długie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.telbank.pl!
    not-for-mail
    From: leon <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: piekielny klient - długie
    Date: Wed, 02 Mar 2011 21:50:38 +0100
    Organization: BPTNet - http://www.telbank.pl
    Lines: 30
    Message-ID: <o...@k...telgam.pl>
    References: <4d6ea2ed$0$2445$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 109.197.168.242
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed; delsp=yes
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    X-Trace: news.telbank.pl 1299099034 1473 109.197.168.242 (2 Mar 2011 20:50:34 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...telbank.pl
    NNTP-Posting-Date: 2 Mar 2011 20:50:34 GMT
    User-Agent: Opera Mail/11.01 (Win32)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:670453
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 02-03-2011 o 21:05:04 pilocik <p...@n...pl>
    napisał(a):


    > Powołuje się się przy tym na art. 405 kc "Kto bez podstawy prawnej
    > uzyskał korzyść majątkową kosztem innej osoby, obowiązany jest do
    > wydania korzyści w naturze, a gdyby to nie było możliwe, do zwrotu jej
    > wartości."
    >
    > I tu moje pytania :
    > Na jakiej podstawie rzecznik posługuje się tym artykułem. Czy cennik i
    > zlecenie wykonania usługi nie jest wystarczającą podstawą prawną ?

    Jest i to mu odpisz. Klientka zgodziła sie na warunki podczas przyjmowania
    sprzetu i tyle.


    leon

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1