  • Data: 2020-11-01 02:13:43
    Temat: Re: pan Leszek
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-10-30, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Dobra. A gdybyś Ty jechał tym samochodem i miał przykładowo 15 minut do
    > zamknięcia sklepu, bo teściowa Ci cebulę kazała kupić. A ja bym
    > złośliwie siadł na pasach i chciał spowodować, byś nie pojechał, to też
    > byś ze stoickim spokojem na to patrzył?

    To, że coś złości to nie znaczy, że złośliwie. Nikt złośliwie na pasach
    nie siadał. Ale przyznam, że sam mam wątpliwości, czy taka forma
    protestu ma większy sens - utrudnia życie bogu ducha winnym ludziom
    zdecydowanie bardziej niż bandzie odpowiedzialnej za to wszystko.

    > Nie wiem, jak Ty, ale ja tamte czasy pamiętam. Byłem nastolatkiem, ale
    > widziałem to. I nie pisz mi, że walili pałkami po głowach za
    > niezadowolenie z rządów PZPR. Jak polazłeś z tłumem przeciwników, to
    > mogłeś dostać przez plery, choćbyś był komunistą, bo nikt tego nie badał.

    Ja też pamiętam, w dodatku miałem w rodzinie fajną mieszankę i
    partyjnych i z Solidarności i twierdzę, że chyba Cie nieźle Robert
    posrało jesli uważasz, że akcje milicji/zomo nie miały nic wspólnego z
    poglądami. Jakby to był wiec zwolenników pzpr to by ich też pałowali?

    > Popatrz na te obecne demonstracje. Czemu policjanci nie walą po głowie
    > organizatorów? Bo ich tam "na styku" nie ma. Jak jeden niezadowolony
    > chciał zostać na proteście przedsiębiorców zatrzymany, to szarpiąc się z
    > policjantami sam się wdarł do radiowozu i nie chciał go opuścić.

    Aha, a nazwa kulson to z jakiego zdarzenia pochodzi? To, że nie pałują
    jak za komuny to kwestia: (a) mediów i dostępu do informacji; (b)
    pozorów, o które pis dba.

    --
    Marcin