  • Data: 2020-11-01 14:25:18
    Temat: Re: pan Leszek
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-11-01, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Skoro udało się im ściągnąć na protesty tyle ludzi, że naczelny kulson
    > skamlał w tv że protestyujących jest ponad cztery razy więcej niż on ma
    > kulsonów i w związku z tym utracił możliwość skutecznego działania to
    > znaczy że... forma dobra. Bądźmy realistami - mogli sobie pójść
    > protestować do lasu, tylko po co?

    Sasinów, Terleckich, Kurskich, Glińskich, Godków, Jędraszewskich i innych
    mało? A radiowozów mniej niż respiratorów. Byłyby moralne dylematy.

    > No cóż - niespodzianki nie ma - robert zawsze z kolegami - zomo nie było
    > przecież takie złe, a gdyby obywatele nie dymili to by pałą nie dostali...

    E, no nie łapię skąd takie poglądy. Pokolenie (w sensie -25 lat)
    starsze, owszem, uwarunkowane komunizmem przez większośc swojego życia,
    ale to nie ten przypadek.

    --
    Marcin