  • Data: 2007-12-19 21:14:13
    Temat: Re: oszustwo czy kradziez?
    Od: "Tomek G." <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam dzis w hipermarkecie wzialem wor jedzenia dla psa,
    > Tak sie zlozylo ze na dnie koszyka mialem paste do zebow ktorą ten wór
    > przygniótł, nieświadomy przejechałem przez kase nie płacać za paste,
    > Ani ja ani kasjerka jej nie zauwazylismy, Dopiero przy samochodzie.
    > Jak mozna to traktowac? Oszustwo ? kradziez?
    > a moze wszystko w porzadku :?

    hm...mozesz to potraktowac na 3 sposoby:
    - jest Ci zle z tego powodu i idziesz do kasy zaplacic za paste = czyste
    sumienie
    - mozesz sie cieszyc, ze bedziesz mial gratisowo czyste i biale zeby z
    nieziemskim oddechem
    (no chyba ze to pasta dla psa)
    - popelniles nieswiadomie kradziez/oszustwo - pewnie jakas kara za to jest -
    zglos
    sie na policje, bedziesz mial przygode - konsekwencje raczej marne :)

    pozdrawiam

    tomek g