  • Data: 2007-12-19 22:31:56
    Temat: Re: oszustwo czy kradziez?
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Tomek G." <b...@b...pl> wrote
    > zgadzam sie, ale gdy naprawde jestes uczciwym czlowiekiem, a takim
    > staram sie byc to co ? bede niewinnie skazany ? - smutna sprawa

    A skąd Sąd ma wiedzieć, nie siedzi w głowie sprawcy. Sąd opiera się na
    dowodach, przepisach i swoje wiedzy.

    > dla przykladu (stare jak swiat) - jestes kobieta, jedziesz PKP
    > samotnie w przedziale w towarzystwie faceta - WTEM - rozdzierasz
    > sobie sam(a) bluzke i krzyczysz na maksa ze facet w przedziale chcial
    > cie zgwalcic itd. komu uwierzą ? facet jest urobiony - po nim...tylko
    > kraty

    Nie przesądzone, choć trochę racji jest. Brak mikrośladów na bluzce, brak
    śladów na podłodze, może niespójne zeznanie kobiety.
    Ale mam inny przykład: jedzie facet samochodem, zatrzymuje go policjant i
    twierdzi, że gość nie miał pasów bezpieczeństwa (miał, po zatrzymaniu odpiął
    by podać dokumenty), komu uwierzą....?:(