    From: "seebek" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odwołanie od wyroku, widzenia, alimenty - HELP
    Date: Wed, 13 Dec 2006 12:03:32 +0100

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości
    news:elolma$fcb$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Re to: Maverick31 [Wed, 13 Dec 2006 11:25:26 +0100]:

    > Przeliczając to na paliwo, to cholernie drogo wychodzi mu ta
    > czysta złośliwość... ;>

    Tak jak pisałam, on nie będzie przyjeżdżał ciągle, ale my jesteśmy uziemieni
    (!). Zresztą gdzie sens ? Zawiezienie i przywiezienie to są 2 godziny, a ma
    w sumie 4. Gdzie moja wolnośc osobista ? Nie chcę marnować niedzieli, a tym
    bardziej jeździc 100 km w jedną stronę (z nim czy bez niego), konkubent tez
    jest wkurzony - wyobraźcie sobie, że Waszą dziewczynę, chłopaka nie ma przez
    niedzielę bo musi być w towarzystwie EX (niedziela schrzaniona). Chcę się od
    tego odwołać, a nie marnować naszego czasu i życia. Czy to jest dobre dla
    dziecka takie wożenie tam i spowrotem ? Nie rozumiem waszego podejścia, nie
    chcę pisac o wszystkich brudach 'rodzinnych' i przedstawiać sytuacji (za
    długie na czytanie). Z Ex-mężem się nie dogadam (będzie złośliwy tak jak
    zawsze), chcę to zrobić przez sąd odwołując się od wyroku.

    Kasia.