  • Data: 2006-12-15 09:19:56
    Temat: Re: odwołanie od wyroku, widzenia, alimenty - HELP
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> szukaj wiadomości tego autora

    "Maverick31" <m...@w...o2.pl> wrote in message
    news:eltoh9$1sn$1@opal.icpnet.pl...

    > Zazwyczaj wlasnie tak jest w tym kraju. I bynajmniej nie jest to
    > projekcja mojej bylej, ani obecnej. W tym kraju jest taki stereotyp z
    > krotym sie nie zgadzam. [...]

    Jak jest zazwyczaj to bedziesz mogl opowiadac jak Cie zaprosza do programu w
    TV o prawach ojca. Na razie atakujesz kazda kobiete, ktora ma czelnosc pytac
    o rade na temat alimentow czy rozwodu. Nie znasz ich sytuacji, nie wiesz jak
    bardzo sa winne czy nie, zwyczajnie wylewasz na nich swoja traume.

    > Wystarczy nie czytac. Kazda przegladarka ma KF- zastosuj ja i po bolu. Co
    > zas sie tyczy ciebie to na grupie kazdy ma prawo sie wypowiedziec nawet
    > jesli tobie to sie nie podoba.
    To nie chodzi o moje czytanie, tylko o czytanie tych co na grupe poswiecona
    _prawu_ przychodza z nadzieja uzyskania pomocy. Poczytaj swoje posty, kazda
    kobieta dostaje od Ciebie wiazanke inwektyw w trybie przypuszczajacym. Teraz
    wyobraz sobie swoje alterego, kobiete ktora po ciezkich przezyciach z mezem,
    kazdego faceta ktory na grupie zapyta o rozwod czy alimenty zaatakuje
    argumentami w stylu - a ty pewnie zone biles i odesza, dzieci molestowales
    itp.
    Ja Ci nie odmawiam prawa do pisania na grupe, bo Twoje osobiste
    doswiadczenia moga sie komus przydac, ale przestan trolowac i atakowac kazda
    kobiete tylko dlatego ze Twoja byla dala Ci po dupie.

    Daniel