  • Data: 2006-12-14 10:57:58
    Temat: Re: odwołanie od wyroku, widzenia, alimenty - HELP
    Od: "Maverick31" <m...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "seebek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:elomnb$52l$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Zawiezienie i przywiezienie to są 2 godziny, a ma w sumie 4. Gdzie moja
    > wolnośc osobista ?

    Sad ustala kontakt ojca z dzieckiem a nie z Toba. Nasuwa sie pytanie po co
    twoj tylek jedzie z nimi.

    > Nie chcę marnować niedzieli, a tym bardziej jeździc 100 km w jedną stronę
    > (z nim czy bez niego),

    j.w

    > konkubent tez jest wkurzony

    wiedzial, ze za osobe z dzieckiem z innego zwiazku bierze wiec musial sie na
    to godzic.

    - wyobraźcie sobie, że Waszą dziewczynę, chłopaka nie ma przez
    > niedzielę bo musi być w towarzystwie EX (niedziela schrzaniona).

    Nikt tobie nie kaze jezdzic.

    > Chcę się od tego odwołać, a nie marnować naszego czasu i życia. Czy to
    > jest dobre dla dziecka takie wożenie tam i spowrotem ?

    No tak... pewnie furmanka przyjechal i zimno jest bez ogrzewania.:)

    > Nie rozumiem waszego podejścia, nie chcę pisac o wszystkich brudach
    > 'rodzinnych' i przedstawiać sytuacji (za długie na czytanie). Z Ex-mężem
    > się nie dogadam (będzie złośliwy tak jak zawsze), chcę to zrobić przez sąd
    > odwołując się od wyroku.

    Ta... A ja mysle, ze naciski konkubenta i twoj egoizm przemawiaja. Dobro
    dziecka zapewne jest sprawa drugorzedna.