  • Data: 2006-12-15 10:19:59
    Temat: Re: odwołanie od wyroku, widzenia, alimenty - HELP
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> szukaj wiadomości tego autora

    "Maverick31" <m...@w...o2.pl> wrote in message
    news:eltrt9$4ef$1@opal.icpnet.pl...
    > Użytkownik "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> napisał w wiadomości

    > Nie kazda, ale zazwyczaj jedna gwiazda z druga szuka metody taniego
    > zarobku lub zemsty, a ze przy okazji pojezdzi po bylym...
    > Nadto nie mam zamiaru milczec gdy, 20- kilku letnie dziecie wychowane
    > przez matke na sepa, uczace sie zaocznie twierdzi, ze 500 zlotych
    > dawane przez ojca to za malo i ze nalezy mu sie wiecej.

    Gezz, czy LeoTar to ktos z Twojej rodziny ?

    > Podobnie jak niektore panienki twierdza na tym forum, ze kazdy facet to
    > pijak, dziwkarz i tlucze babe i dzieciaka.

    Masz na mysli grupowa blondynke z nikiem na K ? Jesli tak to dziwie Ci sie
    ze stawiasz sie z nia w szeregu, znizanie sie do argumetnacji tych
    niektorych panienek nie jest niczym godnych pochwaly.

    > Bede pisal to co bede uwazal za sluszne a nie to co sie tobie bedzie
    > podobalo. To po pierwsze. A po wtore moja jeszcze nie dala mi po dupie.:)
    > Wygrywam wszystkie jak dotychczas sprawy, ale nie bardzo rozumiem
    > dlaczego na sali mam udowadniac, ze nie jestem wielbladem. Tak dla
    > zaspokojenia twojej ciekawosci powiem, ze kilkukrotnie sad okregowy
    > uznal, ze sad rejonowy razaco uchybil procedurom. Ciekawe dlaczego tak
    > sie dzieje.

    Dobra, pisz sobie co tam chcesz. Widze ze masz misje do wypelnienia i tocz
    sobie ta swieta wojne.
    Z moje strony EOT.

    > Tak mnie tknelo... czy aby przypadkiem nie jestes tym pokrzywdzonym
    > konkubentm autorki postu???
    Nie, nie jestem. Autorki na oczy nie widzialem i w przeciwienstwie do Ciebie
    nie feruje wyrokow bo nie wiem czy ona jest jedna z tych zlych i niedobrych
    kobiet, ktore tak mszcza sie na biednych facetach.

    Daniel