  • Data: 2006-12-15 09:05:25
    Temat: Re: odwołanie od wyroku, widzenia, alimenty - HELP
    Od: "Maverick31" <m...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz> napisał w wiadomości
    news:eltl43$k4b$1@inews.gazeta.pl...
    > "Maverick31" <m...@w...o2.pl> wrote in message
    >
    > Ja w przeciwienstwie do Ciebie nie mam problemow ze zlymi kobietami.

    Jestes specjalista jak widze.:) Diagnoza na odleglosc.:)

    >W kazdym watku na tamat alimietnow robisz to samo, jak pisze kobieta to
    >szczekasz na nia i imputujesz jako to ona okropna (projekcja Twojej bylej),

    Zazwyczaj wlasnie tak jest w tym kraju. I bynajmniej nie jest to projekcja
    mojej bylej, ani obecnej. W tym kraju jest taki stereotyp z krotym sie nie
    zgadzam. Zawsze winny facet chocby na rzesach stawal i ma placic nie
    dyskutowac- o kontaktach z dzieciakiem czesto moze zapomniec. To fakty,
    ktore znam nie tylko z autopsji i nie tylko z wlasnego zycia. I nie mam
    zamiaru twierdzic, ze jest inaczej. Ani tu, ani nigdzie indziej. Zgaduje, ze
    jestes synkiem mamusi, ktora twierdzila ze tatus jest be i wogole i tylko od
    placenia.

    > sedzie SR z nimi stronnicze.

    O dyspozycyjnosci niektorych sadow to juz sie ksiazki pisze.:) Zazwyczaj sa
    to poradniki jak sobie z problemem radzic.:)

    > To juz dawno przestalo byc zalosne, teraz zaczyna sie robic nudne.

    Wystarczy nie czytac. Kazda przegladarka ma KF- zastosuj ja i po bolu. Co
    zas sie tyczy ciebie to na grupie kazdy ma prawo sie wypowiedziec nawet
    jesli tobie to sie nie podoba.